UPLATNICE ZA 12. MJESEC POSLANE SU NA E-ADRESE RODITELJA
ZA PRODUŽENI BORAVAK 5. 1.
ZA PREHRANU 11. 1.
MOLIMO RODITELJE KOJI NISU DOBILI UPLATNICE DA SE JAVE U RAČUNOVODSTVO ŠKOLE. HVALA!
ODLUKA O UPISU UČENIKA U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE U ŠK. GOD. 2020./2021.
UPIS U SREDNJU ŠKOLU - PREZENTACIJA
IDEMO U SREDNJU! - PUBLIKACIJE
PREZENTACIJA ZA RODITELJE BUDUĆIH PRVAŠIĆA
OBAVIJEST GRADSKOG UREDA ZA OBRAZOVANJE
UPISNO PODRUČJE OŠ IVANA GUNDULIĆA
UPISNA PROCEDURA - POSTUPCI PRI UPISU U 1. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
Zamolba za upis izvan upisnog područja
UČITELJICA SANELA ŠKEVIN
23. 1. 2020. / Malim istraživačima bomboni kao nagrada za otkriće
27. 1. 2020. / Učenje i igra u vrtu
29. 1. 2020. / Učenje u muzeju
30. 1. 2020. / Na tržnici se zaista može naučiti puno toga
5. 2. 2020. / Kako djeci približiti pojam gospodarstva
6. 2. 2020. / Djedovi i bake ponovno u školi
11. 2. 2020. / Ah, taj LiDraNo
17. 2. 2020. / Očaravajuće čarolije u kemiji
18. 2. 2020. / Za ljepši tjedan igrokaz jedan
20. 2. 2020. / Potrči - uskoči
25. 2. 2020. / Moderna bajka
23. 3. 2020. / Naša "Škola u oblacima"
26. 3. 2020. / Kako razgovarati s djecom nakon potresa ili drugih elementarnih nepogoda
1. 4. 2020. / Ljubavi, strahovi i nedostajanja
2. 4. 2020. / Učiteljice, dosadno mi je!
3. 4. 2020. / Umjetnost u doba korone
7. 4. 2020. / Likovna kultura u virtualnoj učionici
15. 4. 2020. / Zadaća za cijelu obitelj
20. 4. 2020. / Trebaju li roditelji ohrabrenje
4. 5. 2020. / Šaljete li učenicima zadatke za TZK?
5. 5. 2020. / „Putovanje“ koje ima svoje uspone i padove
13. 5. 2020. / Druga strana Zoom nastave
UČITELJICA HENRIETA HERJAVEC RUBČIĆ
19. 1. 2021. / Regoč a la Gundulići
PROGRAM JAVNIH POTREBA U OSNOVNOM ODGOJU I OBRAZOVANJU GRADA ZAGREBA ZA 2020.
« Veljača 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
UPUTE U SLUČAJU POTRESA - GRAD ZAGREB
NETIQUETTE - ZAŠTITA NA INTERNETU
SVE ŠTO TREBATE ZNATI O PRANJU RUKU
U SLUČAJU SUMNJE NA COVID NAZOVITE:
- OBITELJSKOG LIJEČNIKA
- ŠKOLSKOG LIJEČNIKA:
Služba za školsku medicinu
Laginjina 16
4843 049
IZMIJENJENI ŠKOLSKI KALENDAR ZA 2020./2021. ŠKOLSKU GODINU
E-ADRESE UČITELJA I STRUČNIH SURADNIKA
Rubrika Naši učitelji pišu i dalje je aktivna. Učiteljica Henrieta Herjavec Rubčić objavila je na Školskom portalu svoj tekst o filmskom, zapravo o igrano-animiranom ostvarenju.
"Oduvijek su me inspirirala djela spisateljice I. B. Mažuranić. Kako je u svojim djelima progovarala o iskrenosti, dobroti, zajedništvu i ljubavi, tako se i njezina bezvremenska bajka Regoč našla u iskrenoj dječjoj filmskoj interpretaciji."
Ostali dio teksta možete pročitati klikom na poveznicu Regoč a la Gundulići ili u našoj rubrici Naši učitelji pišu.
Kao što je i najavljeno, prvi dan nastave u drugom polugodištu započeli smo s razgovorom i pripremom. Ponovili smo s učenicima sve što trebaju napraviti u slučaju potresa, i to ne samo kad se nalaze u učionicama nego i u drugim prostorima škole. Danas smo održali prvu evakuacijsku vježbu u drugom polugodištu. Ukupno je to bila naša peta evakuacijska vježba od ožujka prošle godine. Svi učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama (i učiteljem) i ostali djelatnici škole nakon znaka za početak evakuacije, napustili su zgradu škole za 2 minute. Nakon kratkog zadržavanja na školskom igralištu, razredi su otišli u svoje učionice gdje su nastavili s redovnim radom.
S nikad više strepnje nisam očekivao prvi dan nastave nakon završenog zimskog odmora koji je sve bio, samo ne odmor. Moji su se strahovi raspršili kad sam nakon zvona počeo s obilaskom razreda razredne nastave. Sa svakim obilaskom moje je srce postajalo sve veće i veće i mirnije. Od ukupno 184 učenika razredne nastave danas je svoje klupe zauzelo 176 učenika. Dragi učenici, vama i vašim roditeljima, hvala na povjerenju i čestitam na hrabrosti!
Poštovani roditelji, dragi učenici!
Bliži se početak nastave u drugom polugodištu koji je ove godine otežan iz više razloga. Epidemiološka situacija još nam uvijek nameće svoja pravila ponašanja, a nedavne potresne aktivnosti dodatno nas čine zabrinutima. S epidemijom se znamo nositi i u drugom će polugodištu vrijediti iste epidemiološke mjere koje smo već svi usvojili i koje svi primjenjujemo. Drugi val potresa dodatno nas je zabrinuo i opasno poljuljao ionako već poljuljan osjećaj sigurnosti. Ipak kao nešto pozitivno i nešto što nas može ohrabriti je činjenica da nam je škola dobro i da se u njoj možemo osjećati sigurno. Ohrabrujuća je i činjenica da su pokrenute aktivnosti u smislu osiguranja puta do škole. Fasade i krovišta se čiste i osiguravaju kao što će se osigurati i prolazi ispod najoštećenijih zgrada. Time je inicijativa Siguran put do škole ostvarila jedan dio svojih zahtjeva, a i ostali su zahtjevi također ozbiljno razmotreni i poduzete su mjere prema njihovu ostvarenju.
Nastava u drugom polugodištu ne počinje na isti način za sve naše učenike. Učenici razredne nastave (od 1. do 4. razreda) od 18. siječnja dolaze u školu i imaju nastavu u punom opsegu, što znači od jutarnjeg dežurstva do popodnevnog dežurstva u produženom boravku, odnosno od 7.00 do 17.00 sati. S učenicima ćemo prvi nastavni dan razgovarati i pripremiti ih na vježbu evakuacije. S učenicima će osim njihovih učitelja i učiteljica razgovarati i naš stručni tim kao i ravnatelj Škole.
Za učenike predmetne nastave (od 5. do 8. razreda) određeno je da će se nastava u prvom tjednu (od 18. do 22.) održavati na daljinu. Nastava na daljinu za učenike predmetne nastave u cijelosti će se izvoditi prema aktualnom tjednom rasporedu sati, i to putem videopoziva u aplikaciji Teams. Detalje o izvođenju nastave na daljinu možete pogledati pod poveznicom Nastava na daljinu.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju – učitelji, stručni tim, administrativno osoblje i ravnatelj.
Želim nam svima miran početak nastave na koji se god način ona izvodila!
Kako je i sama spisateljica Ivana Brlić-Mažuranić progovarala kroz svoja djela - iskrenost, dobrota i ljubav uvijek pronađu put do ljudskoga srca, tako je njezina bezvremenska bajka Regoč u filmskoj prilagodbi iskrenom dječjom interpretacijom i kreacijom postigla upravo to isto. Glavni krivci za to učenici su 4. a razreda, roditelji i, naravno, njihova učiteljica Henrieta.
Danas je održan sastanak kojemu su nazočili pročelnik Ureda za obrazovanje Ivica Lovrić, predsjednik gradske četvrti Donji grad Petar Paradžik te predstavnica Vijeća roditelja naše škole Anica Tomić. Na sastanku je postignut dogovor oko osiguravanja puta do škole, i to na način da se s oštećenih zgrada uklone nestabilni dijelovi, a ispod zgrada s većim oštećenjima da se postave nadstrešnice, odnosno oplate kako bi se osigurao siguran prolaz pločnikom. Time je inicijativa Vijeća roditelja Siguran put do škole postigla ostvarenje jednog od nekoliko zadanih ciljeva. I druge su inicijative podržane, a jedna od njih koja se odnosi na izgradnju evakuacijskog izlaza, već je u postupku ostvarenja.
Škola pozdravlja dogovor koji će pridonijeti mirnijem početku nastave, a svima sudionicima u rješavanju problema čestitke na dobrim inicijativama, suradljivosti i konstruktivnim rješenjima.
Naši učenici i roditelji, iako i sami pogođeni potresima, najprije onima iz ožujka, a onda nizom potresa od 28. prosinca naovamo, vrlo su brzo svoju pažnju usmjerili prema potrebitima u banijskom kraju. Pojedini su se razredi samostalno organizirali i svoju pomoć usmjerili prema konkretnim obiteljima, jedni su se pridružili inicijativi škole da svoju pomoć također usmjere prema konkretnim obiteljima, drugi su pak usmjerili svoju pomoć prema kuharima i volonterima, a gotovo su svi prihvatili akciju škole koja se odnosila na prikupljanje raznih prehrambenih i higijenskih potrepština i odjeće. Naši su učenici, roditelji i djelatnici škole još jednom pokazali veliko srce i nesebičnost u trenutku kad je to najpotrebnije. Učenici i roditelji 4. a i 6. b razreda pomogli su dvjema obiteljima, učenici i roditelji 3. b razreda donirali su namirnice za kuhare, učenici i roditelji 1. b, 3. a i hrvatsko-mađarskih razreda pomažu jednoj obitelji, a ostali razredi također su pripravni pomoći konkretnim obiteljima i čekaju svoju priliku. Akcija prikupljanja potrepština i odjeće završila je 8. siječnja. Sve su potrepštine razvrstane i spakirane, a u sljedećem tjednu bit će prevezene do jednog od distribucijskih centara. Hvala svima koji su iskreno i nesebično sudjelovali u akcijama pomoći i koji će još pomoći. Posebno sam ponosan na sve naše učenike koji su se iskazali u svim akcijama. Jednu od poruka zahvale možete pročitati pod poveznicom Dragi učenici.
Vijeće roditelja naše škole pokrenulo je inicijativu kojom želi povezati što više roditelja čija djeca pohađaju nastavu u preostale tri škole koje rade u centru Zagreba te da zajedno sazovu izvanrednu sjednicu vijeća Donjeg grada na kojoj će tražiti da se njihovoj djeci osigura siguran prolaz do škola. Više o inicijativi možete pročitati klikom na poveznicu Siguran put do škole.
Pozivamo roditelje naše škole, roditelje obližnjih škola, sve naše djelatnike i sve prijatelje naše škole da podrže inicijativu. Osiguranje sigurnoga puta do škole jednako je važno kao i sigurnost djece u školi. Želimo zadržati obitelji u centru grada kako bi taj dio grada imao budućnost.
Novosti o inicijativi mogu se pratiti u Facebook grupi Za sigurniji centar Zagreba!
Podršku inicijativi možete dati potpisivanjem peticije dostupne preko poveznice Peticija za siguran put do škole.
Povodom skorašnjeg početka nastave u situaciji s boljom epidemiološkom slikom, no opterećenoj svakodnevnim potresnim aktivnostima, predstavnici naše škole zatražili su sastanak s pročelnikom Gradskog ureda za obrazovanje Ivicom Lovrićem. Sa strane škole sastanku su nazočili predstavnici roditelja, predsjednica Vijeća roditelja Anica Tomić, prof. na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu Lea Pelivan u ime angažirane stručne javnosti i ravnatelj škole Zoran Čorkalo. Predstavnici škole istaknuli su glavne probleme koji zahtijevaju žurno pokretanje aktivnosti prema njihovu rješavanju. Ojačavanje školske zgrade i povećanje njezine otpornosti na moguće jače potrese najdugoročniji je i najzahtjevniji zahvat koji će uskoro biti iniciran. Izgradnja drugoga izlaza, odnosno evakuacijskog izlaza, također je pokrenuta i, s obzirom na podršku Gradskoga ureda, s izglednom skorom realizacijom. Problem koji zahtijeva žurno rješavanje, problem je samostalnog dolaska naših učenika u školu i odlaska iz nje. Nedavne potresne aktivnosti na području Donjega grada imaju za posljedicu nesigurne pločnike koji su dobrim dijelom zatvoreni, a kojima se na putu do škole i od škole kreću naši učenici. Istaknuta je potreba osiguranja barem jednoga sigurnog puta koji bi se odnosio ne samo na našu školu, već i na susjedne škole koje imaju isti problem. Predstavnici Gradskoga ureda istaknuli su da će svakako jedan dio puta osigurati na način da se pregleda i da kritična mjesta prolaska reguliraju komunalni redari. Stvaranje sigurnoga puta (koridora) zahtijeva jednu širu akciju u koju bi se trebali uključiti i roditelji obližnjih škola kao i Vijeće Gradske četvrti Donjega grada i mjesni odbori. U tom su smjeru također pokrenute određene aktivnosti.
Što se tiče trenutnoga stanja školske zgrade još jednom ističem da je škola sigurna. Oštećenja iz ožujka su sanirana i nakon novih potresnih aktivnosti nisu se aktivirala. Vježbe evakuacije, s kojima smo započeli na kraju prošle nastavne godine i početkom ove, bit će redovitije i uključit će i druge situacije u kojima se učenici mogu naći tijekom boravka u školi.
Naša je škola u posljednjih 10 dana bila izložena nizu potresa počevši od onih najsnažnijih 28. i 29. prosinca pa sve do nešto slabijih, no ne zanemarivih, gotovo svaki dan do današnjega dana. Danas su, zahvaljujući roditeljima naših učenika, školu obišli arhitekti i statičar i svojim stručnim okom pregledali moguće posljedice potresa. Prema njihovu mišljenju škola je u ovom trenutku sigurno mjesto. Postavlja se pitanje koju jačinu potresa naša škola može podnijeti bez ozbiljnijih oštećenja i što je potrebno napraviti da bi se škola ojačala. Također, nameće se i potreba izgradnje drugoga izlaza iz škole koji bi omogućio brže i sigurnije napuštanje zgrade u slučaju ugoze bilo koje vrste pa i potresa. To su pitanja koja traže jasne odgovore, ali i usmjereno djelovanje prema njihovom žurnom ostvarenju. Ono što škola do tada može napraviti je edukacija, osvještavanje problema i psihološka podrška – učenika, djelatnika škole i roditelja. Povratkom u školu nastavit ćemo s vježbama evakuacije u različitim situacijama u kojima se učenici mogu naći tijekom nastavnoga dana. Potres ne možemo pobijediti, no možemo ga puno bolje upoznati i svesti njegove razorne učinke na naše domove i psihu na najmanju moguću mjeru.