preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Tražilica


Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2022.

Ukupno: 127850
Ovaj mjesec: 3123
Ovaj tjedan: 1096
Danas: 64
Tražilica


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

eDnevnik

Natječaji

GPP I KURIKULUM
Anketa
Sviđa li vam se novi dizajn web stranice škole:



ZAŠTITA

PLAN EVAKUACIJE ZA NAŠU ŠKOLU

UČIONICE

ŠKOLSKO DVORIŠTE


UPUTE U SLUČAJU POTRESA - GRAD ZAGREB

PRIPREMI SE!

SEIZMOLOŠKA SLUŽBA



NETIQUETTE - ZAŠTITA NA INTERNETU



SVE ŠTO TREBATE ZNATI O PRANJU RUKU


U SLUČAJU SUMNJE NA COVID NAZOVITE:

 - OBITELJSKOG LIJEČNIKA

- ŠKOLSKOG LIJEČNIKA:

Služba za školsku medicinu
Laginjina 16
01/4843 049

PRATITE NAS
Školski odbor
Školski odbor

POSLOVNIK O RADU ŠKOLSKOG ODBORA

Temeljem članka 26. Statuta Osnovne škole Ivana Gundulića, Zagreb, Gundulićeva 23a, Školski odbor je na sjednici dana  05. ožujka  2009. donio:

 

P O S L O V N I K

O RADU ŠKOLSKOG ODBORA

 

I. TEMELJNE ODREDBE

 

Članak 1.

Ovim Poslovnikom uređuje se :

            - pripremanje sjednice Školskog odbora

            - sazivanje sjednice Školskog odbora i dostavljanje poziva i radnih materijala

            - vođenje sjednice i postupak odlučivanja Školskog odbora

            - rad radnih tijela (komisija i sl.) Školskog odbora

            - prava i dužnosti članova Školskog odbora, članova radnih tijela i djelatnika škole u svezi s radom na                sjednicama

            - obavještavanje radnika I učenika Škole te osnivača o radu Školskog odbora i njegovih radnih tijela

            - druga pitanja značajna za rad i odlučivanje na sjednicama Školskog odbora i njegovih radnih tijela

 

Članak 2.

Odredbe ovog Poslovnika primjenjuju se na članove te na druge druge osobe koje su prisutne i sudjeluju u radu Školskog odbora.

 

Članak 3.

O pravilnoj primjeni ovog Poslovnika brine se predsjednik Školskog odbora ili drugi član koji predsjedava Školskom odboru.

 

II. SJEDNICE ŠKOLSKOG ODBORA

 

Članak 4.

Rad Školskog odbora je javan.

Pored članova Školskog odbora na sjednicama može prisustvovati svaki radnik škole ako su pozvani ili prema odobrenju predsjednika Školskog odbora odnosno po službenoj dužnosti.

Predstavnici sredstava javnog priopćavanja mogu prisustvovati sjednici Školskog odbora i obavještavati javnost o njegovom radu, ako im se uruči poziv za sjednicu odnosno uz odobrenje predsjednika Školskog odbora.

 

Članak 5.

Radi obavještavanja radnika Škole, jedan primjerak poziva kojim se saziva sjednica Školskog odbora stavlja se na oglasnu ploču.

Članak 6.

Kada se na sjednicama Školskog odbora raspravlja o pitanjima ili iznose podaci koji predstavljaju poslovnu ili drugu tajnu prema Zakonu i općem aktu Škole, sjednice se održavaju bez prisustva drugih radnika Škole odnosno drugih osoba.

 

Članak 7.

Sjednice Školskog odbora održavaju se prema potrebi.

Sjednice Školskog odbora održavaju se, u pravilu, u sjedištu Škole.

 

1. Pripremanje i sazivanje sjednica Školskog odbora

 

Članak 8.

Prvu sjednicu Školskog odbora nakon što Osnivač imenuje članove (konstituirajuća sjednica) najkasnije u roku 15 dana saziva ravnatelj.

Radom prve sjednice, do izbora novog predsjednika, rukovodi najstariji član novoizabranog Školskog odbora.

 

Članak 9.

Dnevni red konstituirajuće sjednice obavezno sadrži sljedeće točke:

            1. Izvješće predsjedavatelja sjednice o imenovanim članovima Školskog odbora  

            2. Verificiranje mandata imenovanih članova Školskog odbora

            3. Izbor predsjednika i zamjenika predsjednika Školskog odbora

U dnevni red konstituirajuće sjednice Školskog odbora mogu se uvrstiti i druga pitanja o kojima je neophodno raspravljati i odlučivati na toj sjednici.

 

Članak 10.

Verifikaciju mandata imenovanih članova Školskog odbora obavlja predsjedavatelj sjednice provjerom identiteta pojedinog člana s podatcima iz akta o imenovanju.

Članovima Školskog odbora mandat teče od dana konstituiranja Školskog odbora.

 

 

Članak 11.

Za predsjednika i zamjenika Školskog odbora  može biti izabran svaki član Školskog odbora prema osobnoj ili prihvaćenoj kandidaturi.

Predjsednik I zamjenik predsjednika Školskog odbora biraju se na četiri godine.

 

Članak 12.

O predloženim kandidatima za predsjednika i zamjenika predsjednika Školskog odbora glasuje se javno dizanjem ruku..

Za predsjednika i zamjenika predsjednika Školskog odbora izabran je kandidat koji je dobio najveći broj glasova ukupnog broja članova Školskog odbora.

Nakon završenog glasovanja predsjedavajući utvrđuje i obavještava Školski odbor o imenima osoba koje su izabrane za predsjednika i zamjenika predsjednika Školskog odbora.

Nakon toga predaje vođenje sjednice novoizabranom predsjedniku Školskog odbora.

 

Članak 13.

Predsjednik Školskog odbora zajedno s ravnateljem priprema i razmatra materijale za sjednicu Školskog odbora i obavlja druge pripremne radnje.

Sjednice se moraju pripremiti i organizirati tako da se rad na sjednici odvija efikasno i odluke donose na vrijeme i u skladu sa Zakonom i općim aktima Škole.

Ako se utvrdi da pripremljeni materijal za sjednicu s pojedinačnim pitanjima nije dovoljno stručno ili precizno urađen ili dokumentiran, vratit će se predlagaču (nositelju zadatka) sa zahtjevom da materijal izmjeni ili dopuni.

 

Članak 14.

Materijale za sjednicu Školskog odbora dužan je obrazložiti ravnatelj ili druga osoba u ime predlagača - nositelja zadatka.

Članak 15.

Prijedlog dnevnog reda sjednice Školskog odbora sastavlja predsjednik Školskog odbora.

U pripremanju i utvrđivanju prijedloga dnevnog reda za sjednicu Školskog odbora sudjeluje ravnatelj ili osoba koju ravnatelj za to ovlasti.

 

Članak 16.

Prilikom sastavljanja dnevnog reda sjednice Školskog odbora, predsjednik je dužan voditi računa da:

            - se u dnevni red unesu pitanja o kojima je nadležan raspravljati i odlučivati Školski odbor

            - dnevni red sjednice ne bude suviše opsežan

            - pitanja o kojima će se raspravljati i odlučivati na sjednici budu obrađena, dokumentirana i obrazložena tako      da se članovi Školskog odbora mogu upoznati s prijedlozima i o njima rapravljati i odlučivati na zakazanoj               sjednici.

 

Članak 17.

Sjednicu Školskog odbora saziva predsjednik, a u njegovoj odsutnosti zamjenik predsjednika ili drugi član Školskog odbora ovlašten za sazivanje sjednice.

 

Članak 18.

Predsjednik Školskog odbora dužan je sazvati sjednicu Školskog odbora kad to zahtjeva:

            - jedna trećina članova Školskog odbora

            - ravnatelj

            - sindikat Škole

Podnositelj zahtjeva za sazivanje sjednice iz stavka 1. ovog članka dužan je u zahtjevu predložiti dnevni red i odrediti izvjestitelja.

 

Članak 19.

Poziv za sjednicu Školskog odbora mora se u pismenom obliku uputiti svim članovima Školskog odbora najmanje tri (3) dana prije dana određenog za održavanje sjednice.

U iznimnim slučajevima o sjednici Školskog odbora članovi se mogu obavijestiti i usmeno neposredno prije potrebe održavanja sjednice.

Jedan primjerak poziva s prijedlogom dnevnog reda za sjednicu stavlja se na oglasnu ploču škole u roku određenom u stavku 1. ovog članka.

 

Članak 20.

Poziv za sjednicu dostavlja se :

            - članovima Školskog odbora

            - ravnatelju

            - izvjestiteljima o pojedinim pitanjima iz prijedloga dnevnog reda

            - drugim osobama koje se u svezi s dnevnim redom pozivaju na sjednicu

 

Članak 21.

Poziv za sjednicu neće se dostavljati kada je sjednica prekinuta .

U slučaju prekinute sjednice, predsjednik obavještava sve prisutne o danu i satu održavanja druge sjednice.

O održavanju druge sjednice predsjednik je dužan staviti obavijest na oglasnu ploču.

Članak 22.

Poziv za sjednicu obavezno sadrži:

            - ime i prezima člana Školskog odbora

            - prijedlog dnevnog reda

            - nositelja obrazloženja o pojedinim pitanjima iz predloženog dnevnog reda

            - mjesto i vrijeme održavanja sjednice

            - (orijentacijsko) vrijeme trajanja sjednice

            - potpis predsjednika odnosno osobe ovlaštene za sazivanje sjednice

 

Članak 23.

Poziv za sjednicu dostavlja se članu Školskog odbora na radno mjesto ili putem pošte.

 

2. Tijek sjednice

 

Članak 24.

Sjednici predsjedava predsjednik Školskog odbora, a u slučaju njegove spriječenosti, zamjenik predsjednika.

U slučaju odsutnosti ili spriječenosti zamjenika predsjednika, sjednici predsjedava jedan od članova Školskog odbora kojeg na sjednici izaberu članovi Školskog odbora.

 

Članak 25.

Pravo odlučivanja na sjednici imaju samo članovi Školskog odbora.

Ostali prisutni imaju pravo sudjelovati u raspravi uz prethodnu suglasnost predsjedavatelja, ali bez prava odlučivanja.

 

Članak 26.

Prije otvaranja sjednice, predsjedavatelj provjerava da li sjednici prisustvuje većina članova Školskog odbora i utvrđuje imena prisutnih.

Predsjedavatelj utvrđuje koji su od odsutnih članova svoj izostanak opravdali.

Ako sjednici prisustvuje dovoljan broj članova Školskog odbora, u skladu sa stavkom 1. ovog članka , predsjedavatelj otvara sjednicu.

Nakon otvaranja sjednice, predsjedavatelj poziva članove da iznese eventualne primjedbe na skraćeni zapisnik s prethodne sjednice.

O iznesenim primjedbama odlučuje Školski odbor, a nakon toga se glasuje o prihvaćanju skraćenog zapisnika s prethodne sjednice.

 

 

Članak 27.

Primjedbe na zapisnik članovi mogu dati u pisanom obliku, ako je zapisnik dostavljen članovima Školskog odbora uz poziv na sjednicu .

Ako zapisnik nije dostavljen uz poziv na sjednicu, primjedbe se mogu dati usmeno.

 

Članak 28.

Dnevni red utvrđuje se na temelju prijedloga dnevnog reda koji je naznačen uz poziv za sjednicu Školskog odbora.

Svaki član Školskog odbora ima pravo i prije utvrđivanja dnevnog reda predložiti da se o pojedinoj točki dnevnoga reda ne raspravlja ako nije na odgovarajući način obrazložena odnosno ako sjednici ne prisustvuje zaduženi nositelj obrazloženja.

Predsjedavatelj sjednice proglašava utvrđeni dnevni red sjednice Školskog odbora.

Utvrđeni dnevni red može se mjenjati u tijeku sjednice.

 

Članak 29.

Nakon utvrđenog dnevnog reda ravnatelj ili osoba koja ga zamjenjuje, predsjednici radnih tijela i drugi ovlašteni radnici podnose izvješće o izvršenju odluka i zaključaka s prethodne sjednice.

Nakon podnošenja izvješća iz stavka 1. ovog članka prelazi se na raspravu i odlučivanje o predmetima dnevnog reda redosljedom kako je utvrđeno u dnevnom redu.

 

Članak 30.

Kada su članovima Školskog odbora dostavljeni materijali koji su pripremljeni za sjednicu i na temelju kojih se donosi određena odluka ili zaključak, referent je dužan samo ukratko iznijeti sadržaj materijala i predloženu odluku ili zaključak.

 

Članak 31.

Na sjednici Školskog odbora nitko ne može govoriti prije nego dobije riječ od predsjedavatelja.

Predsjedavatelj daje riječ po redu prijavljivanja.

Izvan reda prijavljivanja, predsjedavatelj će dati riječ izvjestitelju o određenoj točki dnevnog reda, ako to isti zatraži ili ako se zatjeva dopunsko obrazloženje u tijeku rasprave odnosno odgovora na pitanje postavljeno u raspravi.

 

 

Članak 32.

Osoba koja sudjeluje u raspravi, može o istom pitanju govoriti više puta, ali samo uz dozvolu predsjedavatelja.

Na prijedlog predsjedavatelja ili bilo kojeg člana Školskog odbora, Školski odbor može odlučiti da uskrati riječ sudionika rasprave koji je već govorio o istom pitanju.

Pravo na ponovno sudjelovanje u raspravi svaka osoba ima tek nakon što završe s izlaganjem osobe koje su se prvi puta prijavile i zatražile riječ.

 

Članak 33.

Sudionik u raspravi koji dobije riječ obvezan je pridržavati se predmeta rasprave prema utvrđenom dnevnom redu.

Ukoliko se sudionik u raspravi u svom izlaganju udalji od predmeta koji je na dnevnom redu, predsjedavatelj će ga opomenuti da se treba pridržavati dnvenog reda, a ako isti tako ne postupi, predsjedavatelj će mu uskratiti pravo na dalje sudjelovanje  u raspravi.

 

Članak 34.

Svaki sudionik u raspravi dužan je govoriti kratko i jasno i iznositi prijedloge za rješavanje predmeta o kojem se raspravlja.

 Predsjedavatelj sjednice dužan je brinuti se o tome da sudionika u raspravi nitko ne ometa za vrijeme njegova izlaganja.

 

Članak 35.

Školski odbor može, na prijedlog predsjedavatelja, ili bilo kojeg člana, odlučiti da se rasprava o pojedinom predmetu prekine i da se predmet ponovno prouči, izmjeni ili dopuni, odnosno da se pribave podaci za narednu sjednicu Školskog odbora.

 

Članak 36.

Kada se na sjednici raspravlja o dokumentima ili o podacima koji se smatraju poslovnom ili drugom tajnom, predsjedavatelj ili član Školskog odbora upozorit će prisutne da se ti dokumenti i podaci smatraju tajnom i da su ih prisutni dužni čuvati kao tajnu, u skladu sa Zakonom, Statutom ili drugim općim aktom Škole.

 

Članak 37.

Rasprava o pojedinoj točki dnevnog reda traje sve dok prijavljeni sudionici u raspravi ne završe svoje izlaganje.

Kada predsjedavatelj potvrdi da više nema prijavljenih sudionika u raspravi o određenoj točki dnevnog reda, zaključit će raspravu.

Na prijedlog predsjedavatelja ili člana Školskog odbora, Školski odbor može odlučiti da se rasprava o pojedinoj točki dnevnog reda zaključi i prije nego svi sudionici u raspravi dobiju riječ, ako je to pitanje dovoljno razmotreno i o njemu se može donijeti odgovarajuća odluka odnosno zaključak.

 

 

 

Članak 38.

Članu Školskog odbora ili drugoj osobi koja sudjeluje u radu Školskog odbora, ukoliko se ne pridržavaju reda i ne poštuju odredbe ovog Poslovnika mogu se izreći sljedeće mjere:

            - opomena

            - oduzimanje riječi

            - udaljavanje sa sjednice

 

Članak 39.

Opomena se izriče osobi koja svojim ponašanjem ili izlaganjem na sjednici ne postupa u skladu sa odredbama ovog Poslovnika i remeti rad sjednice.

Opomenu izriče predsjedavatelj sjednice.

 

Članak 40.

Mjera oduzimanja riječi (prekidanja rasprave) izriče se članu ili drugoj prisutnoj osobi koja svojim ponašanjem, izjavama i nepoštivanjem odredbi ovog Poslovnika remeti rad sjednice, a već i prije toga na sjednici (istoj) joj je izrečena opomena.

Oduzimanje riječi u raspravi izriče presjedavatelj sjednice.

 

Članak 41.

Mjera udaljenja sa sjednice izriče se članu ili drugoj osobi koja ne postupa po nalogu predsjedavatelja koji joj je ranije izrekao mjeru oduzimanja riječi ili na drugi načion grubo ometa i sprječava rad sjednice.

Mjeru udaljenja sa sjednice, na prijedlog predsjedavatelja, izriče Školski odbor.

Osoba kojoj je izrečena mjera udaljenja sa sjednice dužna je odmah napustiti prostoriju u kojoj se sjednica održava.

Udaljenje sa sjednice odnosi se samo na sjednicu na kojoj je ova mjera izrečena.

 

3. Odlaganje i prekid sjednice

 

Članak 42.

Zakazana sjednica Školskog odbora odgađa se kada nastupe okolnosti koje onemogućavaju održavanje sjednice u zakazani dan i vrijeme.

Sjednica Školskog odbora odgodit će se i kada se prije njenog otvaranja utvrdi da na sjednici ne prisustvuje dovoljan broj članova Školskog odbora.

Sjednicu Školskog odbora odgađa predsjedavatelj sjednice.

Kada je sjednica odgođena, prisutni članovi obavještavaju se o vremenu održavanja nove

sjednice, a odsutni članovi pismeno se obavještavaju o odgođenoj i ponovno zakazanoj sjednici.     

Članak 43.

Sjednica Školskog odbora prekida se:

            1. kada se u tijeku sjednice broj prisutnih članova smanji ispod propisanog broja za održavanje sjednice

            2. kada dođe do težeg narušavanja reda na sjednici, a predsjedavajući nije u stanju da održi red primjenom           mjera iz članka 38. ovog Poslovnika.      

            3. ako je u pojedinom predmetu potrebno pribaviti dodatne podatke ili isprave koji se ne mogu pribaviti u            kratkom roku i podnijeti Školskom odboru.

Sjednica se može prekinuti i za kraće vrijeme radi odmora.

Sjednicu prekida predsjedavajući sjednice.

Ako pojedini član smatra da nema razloga za prekid sjednice, ima pravo predložiti Školskom odboru da se sjednica nastavi.

 Odluku o  nastavku sjednice donosi Školski odbor.

 

Članak 44.

Prekinuta sjednica nastavlja se najkasnije za 3 (tri) dana od dana prekida, odnosno u vrijeme koje odredi Školski odbor.

 

4. Odlučivanje na sjednici

 

Članak 45.

Poslije završene rasprave o pojedinoj točki dnevnog reda, Školski odbor pristupa donošenju odluke.

Za donošenje pravovaljane odluke potrebno je da sjednici Školskog odbora prisustvuje većina svih članova Školskog odbora, osim ako Zakonom ili Statutom Škole nije drugačije određeno.

Prije glasovanja predsjedavatelj formulira odluku odnosno zaključak koji se treba donijeti u vezi s pojedinom točkom dnevnog reda.

Ako ima više dodatnih prijedloga odluka (zaključaka) za rješavanje pojedinog pitanja koja je na dnevnom redu, najprije se glasuje o prijedlozima odluka navedenih u materijalu za sjednicu i to onim redom kojim su prijedlozi dati.

Ako na tekst predložene odluke ili drugog akta ima primjedbi na pojedine odredbe, članovi Školskog odbora najprije glasuju o tim primjedbama.

 

Članak 46.

Prilikom donošenja odluke ili zaključka o zaduženju pojedinih radnih tijela ili djelatnika za izvršenje zadataka, iz odluke ili zaključka mora biti jasno tko treba izvršiti zadatak, u kojem roku, te način obavještavanja Školskog odbora o izvršenju zadatka.

              

Članak 47.

Školski odbor donosi odluke (zaključke) javnim glasovanjem članova osim ako Zakonom ili Statutom Škole nije drugačije oodređeno, odnosno ako Školski odbor posebno odluči da se o pojedinom pitanju glasuje tajno.

Članovi Školskog odbora glasuju tako da se izjašnjavaju “ZA” ili “PROTIV” prijedloga odluke odnosno zaključka.

 

Članak 48.

Rezultate glasovanja utvrđuje predsjedavatelj.

Na temelju rezultata glasovanja predsjedavatelj objavljuje da li je prijedlog prihvaćen ili odbijen.

 

Članak 49.

Odluke (zaključci) Školskog odbora su pravovaljane ako se za njih izjasni većina ukupnog broja članova Školskog odbora.

 

Članak 50.

Nakon što je iscrpljen dnevni red i sva pitanja predviđena dnevnim redom raspravljena, predsjedavatelj zaključuje sjednicu.  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

III. PRAVA I DUŽNOSTI ČLANOVA ŠKOLSKOG ODBORA

 

Članak 51.

Član Školskog odbora dužan je prisustvovati svakoj sjednici Školskog odbora.

Član Školskog odbora može izostati sa sjednice samo iz opravdanih razloga.

O spriječenosti za dolazak na sjednicu član je dužan pravovremeno izvjestiti predsjednika Školskog odbora.

Ukoliko član nije prethodno javio da neće moći prisustvovati sjednici Školskog odbora odnosno da je spriječen, svoj izostanak može opravdati naknadno, a najkasnije na prvoj narednoj sjednici.

O opravdanosti izostanka odlučuje Školski odbor.

 

Članak 52.

Član Školskog odbora odgovoran je za savjesno obavljanje svoje funkcije.

U obavljanju svoje funkcije član Školskog odbora dužan je naročito pripremiti se za sjednicu.

 

Članak 53.

Član Školskog odbora ima pravo predložiti održavanje sjednice, dnevni red ili dio dnevnog reda sjednice.

Član Školskog odbora ima pravo od stručnih službi škole tražiti potrebna objašnjenja, informacije i materijale u vezi s radom Školskog odbora.

Članak 54.

Član Školskog odbora ima pravo na sjednici raspravljati o svim pitanjima koja su na dnevnom redu sjednice.

Član Školskog odbora ima pravo sudjelovati u raspravi o prijedlogu odluke ili zaključka, predlagati odluke i zaključke o svim pitanjima iz nadležnosti Školskog odbora.

 

IV. ZAPISNIK I ZAKLJUČCI SA SJEDNICE ŠKOLSKOG ODBORA

 

Članak 55.

O radu sjednice Školskog odbora vodi se zapisnik.

Zapisnik vodi član Školskog odbora kojeg na sjednici odredi Školski odbor ili radnik (tajnik) Škole koji je za to zadužen prema općim aktima Škole.

Zapisnik sadrži:

            1. redni broj, mjesto i vrijeme održavanja sjednice, ime i prezime predsjedavajućeg, broj iimena prisutnih             odnosno odsutnih članova                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   2. broj i imena članova koji su opravdali svoj izostanak,

            3. imena ostalih osoba koje prisustvuju sjednici

            4. konstataciju da sjednici prisustvuje potreban broj članova za pravovaljano odlučivanje

            5. predloženi i usvojeni dnevni red

            6. tijek rada na sjednici i pitanja o kojima se je raspravljalo i imena osoba koje su sudjelovale u raspravi i ¸           sažete njihove rasprave

            7.rezultate glasovanja o pojedinim prijedlozima odnosno točkama dnevnog reda

            8. izdvojeno mišljenje pojedinih članova

            9. vrijeme zaključivanja ili prekida sjednice

            10. oznaku priloga koji su sastavni dio zapisnika

            11. potpis predsjedavajućeg sjednice i zapisničara

Zapisnik se sastavlja na sjednici Školskog odbora, a čistopis zapisnika mora biti izrađen najkasnije u roku od 8 (osam) dana  od dana održane sjednice.

Čistopis mora biti izrađen u potpunom broju primjeraka i potpisan najkasnije u roku od 15 (petanest) dana od dana održane sjednice.

 

Članak 56.

Zapisnik se sastavlja u 3 (tri) primjerka koji se dostavljaju:

            - predsjedniku Školskog odbora

            - ravnatelju

Jedan primjerak zapisnika sa pripadajućom dokumentacijom trajno se čuva u arhivi Škole.

 

Članak 57.

Ako se zapisnik sastoji od više listova, na svakom listu mora biti potpis predsjedavajućeg sjednice i zapisničara.

Svaki list (stranica) mora biti označen rednim brojem.

 

Članak 58.

Ako je u zapisniku bilo što pogrešno zapisano dopušteno je pogrešku precrtati, s tim da ostane vidljivo što je prvotno bilo zapisano.

Ispravka će se učiniti između redova ili na kraju zapisnika

Ispravku će svojim potpisom ovjeriti predsjedavajući sjednice i zapisničar.

Nije dopušteno da se zapisnik uništi ili zamjeni drugim.

 

Članak 59.

Formuliranje odluka (zaključaka) u zapisnik vrši predsjedavatelj sjednice.

Odluke donijete na sjednici Školskog odbora objavljuju se u obliku skraćenog zapisnika.

Uvodni dio skraćenog zapisnika ima isti sadržaj kao i zapisnik sa sjednice.

U ostalom dijelu skraćeni zapisnik sadrži samo donešene odluke (zaključke) prema pojedinim točkama dnevnog reda.

 

Članak 60.

Skraćeni zapisnik objavljuje se na oglasnoj ploči Škole.

O objavljivanju skraćenog zapisnika brine predsjednik Školskog odbora ili ravnatelj.

Svakom radniku mora se na njegov zahtjev omogućiti uvid u zapisnik sa sjednice Školskog odbora.

Izvodi, prijepisi i fotokopije zapisnika mogu se davati ovlaštenim organima izvan Škole samo na njihov pisani zahtjev.

 

Članak 61.

Tekst općeg akta kojeg donosi Školski odbor potpisuje predsjednik Školskog odbora ili osoba koja je predsjedavatelj sjednice na kojoj je opći akt donijet.

 

Članak 62.

Poslije održane prve sjednice u novoj školskoj godini, na kojoj je usvojen zapisnik sa prethodne sjednice, svi zapisnici sa sjednice u protekloj godini sa pripadajućim prilozima poredanim po dnevnom redu uvezat će se u posebnu knjigu koja će nositi natpis:

“ZAPISNICI SA SJEDNICA ŠKOLSKOG ODBORA U ŠK.GOD._______________”.

 

 

 

 

V. PRIJELAZNE I ZAKLJUČNE ODREDBE

 

Članak 63.

O primjeni odredbi ovog Poslovnika brine se predsjednik Školskog odbora i ravnatelj Škole.

 

Članak 64.

Ovaj Poslovnik na odgovarajući način primjenjivat će se na rad radnih tijela (odbora, komisija i sl.) koje imenuje odnosno osniva Školski odbor.

 

Članak 65.

Ovaj Poslovnik stupa na snagu osmog dana od dana objave na oglasnoj ploči Škole.

 

Danom stupanja na snagu ovog Poslovnika prestaje važiti Poslovnik o radu Školskog odbora od 19. prosinca 2005. godine, Klasa: 003-05/05-01/11, Urbroj: 251-119-05-01.

 

Ovaj Poslovnik o radu Školskog odbora objavljen je na oglasnoj ploči Škole dana ________05 ožujka______ 2009. godine I stupa na snagu dana______13. ožujka________2009. godine.

 

Klasa : 003-05/09-01/08

Urbroj: 251-119-09-01

                                                                                 PREDSJEDNIK ŠKOLSKOG ODBORA

                                                                                         _________________________

                                                                                    prof. Damir Aljinović

 

                                                                                                  RAVNATELJICA

                                                                                        _________________________

                                                                                                   mr.sc.Višnja Reljić

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

                                                                                                                        

                           

 



Priloženi dokumenti:
POSLOVNIK_O_RADU_ŠKOLSKOG_ODBORA.doc (113.50 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vjera Barbir Alavanja   datum: 5. 3. 2009.

 

Odmorko


Upisi u 1. razred


Upisi u srednje škole

Prijava u sustav za sve učenike 8. razreda počinje 29.5.2023. Ove godine kao i prethodne, upis u srednju odvijati će se preko stranice: srednje.e-upisi.hr

Sve potrebne informacija pronađite klikom na sliku ispod


Oglasna ploča

Projekti


Pripremna nastava




Radio i filmovi online

STRUČNI SKUPOVI

SLUŽBENI GLASNIK




preskoči na navigaciju